luni, 26 ianuarie 2009

DESPRE INGERI

Ingerii, un subiect pe care as vrea sa il abordez mai des, cu mai multa usurinta. Probabil ca acum este ocazia, probabil ca abia acum am intalnit un inger. Nu credeam ca in micul nostru univers, in spatiul pe care il numim pamant intalnim acele fiinte care se imbraca in costum de oameni.Acele fiinte sunt ingeri, desi sunt doar la 2 pasi distanta de noi ne vegheaza, ne apar in vise, ne soptesc ca trebuie sa fim noi. Cand eram mica am visat un inger, nu avea arip[i, dar privirea lui era numai lumina, acel inger m-a luat de mana si trupul meu a inceput sa pluteasac sa simta caldura mainilor lui. Ingerul mi-a soptit:"totul va fi bine!"Timpul atrecut si odata cu timpul ingerul a disparut , s-a pierdut intr-o ceata enorma a sufletului meu. Atunci viata mea trecea prin infern, am pierdut cuvantul lui dDumnezeu, am pierdut notiunea de speranta, de credinta in El si in fortele proprii. Desi este greu de cerzut am incercat sa imi caut ingerul in vis, il strigam, il cautam in mine, in oamenii pe care ii cunoa=steam dar nu faceam deact sa ma pierd pe mine. Sa imi pierd incredrea si mai mult, sa ma ascund in spatele cuvintelor, in spatele usilor, ma pierdeam atata de mult incat mi-am cladit un ZID. Acel zid imi spuneam ma protejeaza de rau, icoanele ma ajutau si mai mult sa imi cladesc zidul, ele erau caramizile pe care le adunam cu atata sarguinta.
Imprejurarile m-au adus aici, am invata sa lupt, sa imi ofer o sansa, sa cred ca pot face ceva, ca pot construi, cladi o locuinta a sufletului meu. Si am reusit, dar pana acum cateva saptamani ceea ce traiam era doar speranta si acum speranta a prins aripi. Am intalnit un inger, un inger care a spart intunericul prin care treceam, un inger cu chip de om, cu maini de foc, un inger trimis de DUMNEZEU.
De multe ori cand vorbim despre ingeri ne imaginam ca sunt frumosi, ca au aripi mari si albe, niciodata nu gandim ca ingerii sunt exact ca si noi. Fiinte trimise de Dumnezeu pt a ne aduce un zambet atunci cand pierdem pe cineva drag, atunci cand simtim ca spatiul este mult prea mic, atunci cand aerul nu este de ajuns pt a trai, atunci cand refuzam sa ne deschidem, atunci cand suntem loviti cu pietre. Ingeri stiu exact cand este momentul potrivit sa apara, ei nu te judeca ci iti spun sa ai mai mult curaj, sa lupti pt ca armele tale sunt tari, sa crezi pt ca fara El nu poti simti, cunoaste sau vedea pamantul pe care calca pasii tai, sa vezi raul si sa il transformi in bine, sa zidesti cu sufletul ce nu poti zidi cu mainile, sa fi TU, caci esti unic prin creativitate si prin credinta TA!
Ingerul meu este ingerul pe care l-am visat, aripile sale sunt mainile, caci mainile sale imi aduc lumina si ifera sansa de a privi ceea ce este frumos,. Privirea lui ma face sa fiu eu, sa cred ca pot dori mai mult, ca pot lupta fara sa pierd, vocea lui este vocea mea interioara. Este de ajuns sa ii privesc arta si el apare odata, de doua ori, apre fara sa il chem, apre pt ca stie ca am nevoie de el. Pt ca stie , batalia mea a fost sa il gasesc pe EL, sa il cunosc asa cum este si sa il acept in viata mea.
Asadar niciodata sa nu spunem niciodata, caci nici nu stii cand cand va parea un inger in viata ta.

Niciun comentariu: