luni, 5 ianuarie 2009

GANDURI, GANDURI SI IAR GANDURI

Nu ti-a ss-a intamplat sa ai emotii mari, mari care par sa nu sa se maii termine? Sunt atat de fricoasa uneori.... mai ales cand vine vorba de examene, de cineva nou, de anul care abia a venit., Si imi spun am atatea de facut, nci nu stiu de unde sa incep.Mi-e frica sa daram zidul, mi-e frica nu pot renunta la fumat, la ganduri negative, la imaginatita mea mult prea bogata, stai ca aici nu pot renunta.Imagnatia, cuvintele chiar si atunci cand le intorc pe o parte si pe alta sunt zidul protectiv., barna de protectie Stiu nu voi fi copil la infinit, nu voi intineri, anii imi vor lua inocenta, visele vor ranane dosite undeva in subconstient si poate ca nu imi va mai fi frica de examene.Am sters o gramada de cuv pana acum, am scris gresit, emotii, idei insirate, zapaceala, aglomeratie de ganduri si multe, multe planuri pt 2009.
Sunt putin turmentata, zilele trecute am intalnit o persoana care ma place, ma place asa cum sunt.Dar ma intreb respectiva pers stie cum sunt? Stie ca iubesc oamenii fara sa vreau, stie ca uneori nu ma pot trezi, caci mi-e teama sa ma trezec, sa vad Iasiul plin de ziduri, blocuri, oameni care merg ratacindu-se la fiecare colt de strada? Oare stie el , ca de mult ori neincrederea mea este atat de mare incat ... adun ca sa nu arunc iluzii dupa iluzii? Mare filosof mai sunt si eu nu? Sunt zapacita rau de tot, as vrea sa mai citesc ceva, sa rup tot ce este rau in mine, sa cladesc cu gandul ce nu pot cladi cu mana.

Niciun comentariu: