vineri, 6 februarie 2009

Sa credem in noi

Uneori ne gasim increderea chiar in oamenii care ne rad in fata. Suntem ca niste copii intr-o lume de adulti, nu putem fi noi daca nu invigem frica de esec. Mi se intampla uneori sa ma las descurajata de parerea celorlalti, dar uite ca nu conteaza, este important doar ce vad eu, cum ma vad eu, restul vine de la sine. Conteaza mult imaginea pe care o am despre mine, caci daca eu ma vad inutil si ceilalti ma vor vedea la fel.
Imi aduc aminte ca acum multi ani imi spuneam ca nu sunt buna de nimic, si desi visam sa fiu un mare orator, visam sa ajung si eu ca Mircea Eliade sa am mansarda plina de carti,. Azi mansarda nu este plina ci asteapta cartile in cuibul ei, nu sunt nici Eliade sau Cioran ci sunt Roxana o tanara femeie care incearca sa scape de indoieli, iluzii, temeri, care il cauta pe Dumnezeu desi stie ca EL o priveste si o asculta de fiecare data. Este necesar sa incercam totul, sa nu lasam nimic SA NE SCAPE CACI VOM REGRETA! Sa fim sa nu pretindem, sa construim din universul acesta mic un univrers doar al nostru care sa cuprinda tot ceea ce vrem sa realizam, sa fim pur si simplu noi insine puternici si lipsiti de inhibitii , sa incercam sa apasam butonul magic .

Niciun comentariu: