joi, 26 februarie 2009

Ultima tigara

Vointa Doamne, vointa e in noi dar de ce ne oprim? Ne stabilim punctul de reper, inspiram, expiram si apoi, apoi suntem gata pt o noua zi, o noua incercare. NE urcam pe treptele destinului, cutreieram caile ce ne-au fost interzise candva si ajungem in punctul in care ne cantam viata. Sa cant, cant omule, e dorinta mea cea mai mare, cant de fiecare data cand privesc cerul, cand ochii nu mai vad de oboseala, cand lanturile imi strig fiecare parte a sufletului. Sunt singur doar atunci cand EL nu ma cheama, sunt nebun Doamne, nebun in cuvinte, rational in instincte, visator inainte de toate, eu LA ULTIMA STRIGARE.
Sunt robul tau Doamne, micul calator carui TU I-AI DAT VIATA! Visez ca intr-o zi voi fi mult mai sigur, mai increzator in tot cea ce fac, voi rupe lanturile ce m-au legat atata timp, voi fi liber sa fiu EU. oMENII IMI SPUN SA FIU cumva, sa fiu cum vor ei, sa spun doar lucruri frumoase, dar Eu iubesc lumea Doamne de asta strig catre ei, insir defecte dupa defecte, doar pt ca ii iubesc. Tu mi-ai trims un inger, azi sunt eu, pot renunta la trecutul meu si pot fi Eu. De multe ori ma intreb ce este vointa, de ce pot realiza atat de mult si de ce ma opresc cand vine vorba sa renunt la un singur lucru? Fumatul zidul fumului pierdut. Dar pt ca exista ingeri si anume ingerul meu voi renunta la tot ceea ce imi face rau in special la fumat.

Niciun comentariu: