vineri, 27 februarie 2009

Ziua cu 4 tigari

Azi a fost ziua fara fum, sau ziua cu 4 tigari, ca sa fiu sigura ca nu voi fuma mi-am luat baterii pt apartul foto, si uite ca pe la pranz bantuiam dupa o tigara. Nimic, nimic, pana cand m-am hotarat sa vin aici sa scriu ceva. Da am avut mult de luptat azi, caci e destul de greu sa renunti la un drog, vorbesc de parca as fi renuntat la cocaina, dar fumez de vreo 5 ani si ceva si e destul de complicat momenrtul. Sincer m-am decis abia ieri ca nu se mai poate, si am mi-am rugat ingerul sa ma ajute, dar aici eu treb sa ma ajut. Caci tine de mine, de vointa mea, deci treb sa ma las singura de fumat, as putea spune ca ma las pt ceva anume, dar nu, ma las pt ca nu se mai poate, criza si organismul meu.
Imi cer mii de scuze pt cei ce vor citi aceasta postare, oricum azi am lasat o parte din trecut voi incerca sa ma bucur de prezent, de faptul ca mi-a fost daruit un inger...

Niciun comentariu: