joi, 25 iunie 2009

Ce a mai ramas din mine Doamne!


Am avut multe dubii, multe temeri, ma trezesc azi, la accelasi calculator, cu aceiasi ceasca de cafea si ah nu ma pot abtine sa spun :vreau sa vad soarele, lumina ce zace ascunsa in mine. Sunt un biet scriitor, literele s-au razbunat azi pe mine, se joaca cu mintea mea, ah dar a mai ramas muzica...
Nu sunt existentialist, era o vreme cand tot ce faceam voiam sa para existentialist rupt de mine si de ceilalti, varsta nu ma mai lasa domnelor sa fiu existentialist.... Ah un zambet sta sa para pe buzele care au rostit aceleasi cuvinte ani si ani, acum le-am uitat.
Cand eram mic mi se spunea ca batranii sunt intelepti, "pe dracu", cum spune OCTAVIAN PALER. DOAMNELOR SI DOMNILOR batranetea este o stare, pot fi tanar cu trupul , batran cu sufletul.
Batranetea este la inceput o zi timpurie de toamna, pe parcurs vremea se inrautateste, devine din ce in ce mai mohorata, vin ploile, pielea se increteste, incerci sa faci ce faceai in tinerete dar trupul este mult prea slab si te lasa atunci cand ai cea mai mare nevoie de el. Nu regret nimic as vrea sa spun, oh, dar, DOAMNE REGRET CA nu am fost niciodata tanar! Batranetea varsta de aur, o nu batranetea este farama care mai traieste doar din amintiri.

Niciun comentariu: