duminică, 16 noiembrie 2008

CUM AM CAPATAT MICROBUL INTERNET

Visatoare, cu capul in nori, mai degraba aeriana, in fine conservatoare pana la capat, doresc sa imi fac blog. Asa am ajuns sa cunosc lumea virtuala, ei bine nu m-a ajutat sau derutat ci m-a deprimat. Imi amintesc ce imi spunea tata cand eram mica, internetul , vai ce prostie, si uite cazi nu se mai satura de el,. Si cum sa te saturi cand sunt atatea site-uri , cand este messengerul nebunia celor mici si celor mari, nu ai cum. Ma intristeaza totusi caci nu mai exista libertaea sau vointa de a rasfoi o carte, acum deschizi o pagina de web si ai totul de-a gata, apesi si ai info la minut. Dar nu asta e lumea in care as vrea sa traiesc, e lumea celor mici, cartile cu parfumul lor parca s-au evaporat in biblioteci si ma gandesc ca acasa ma astepta un volum neinceput, abia astept sa-l devorez.

Niciun comentariu: