sâmbătă, 29 noiembrie 2008

despre oameni si idei

Imi imaginam mai de mult cum va fi viata mea la 20 de ani, aveam planuri mari , multe de indeplinit si .... nimic nu e cum visam atunci.
La 10 ani eram inocenta, papusile erau la ordinea zilei, papusile si muzica, imi doream sa cant,, sa cant omule!,,. E straniu, nimenbi nu iti spune ce o sa ajungi, ce idei o sa ia, cum ai sa privesti lumea ce te inconjoara, in fine nimeni nu iti spune cum vei fi TU.
Niciodata nu imi imaginam ca voi lucra cu oameni, ca imi voi dori sa lucrez cu ei, si uite ca azi la 21 de ani un vis pe care nici nu stiam ca il am s-a indeplinit. Oamenii sunt muzica, enigme, ziduri care urca si coboara, ei sunt cheia visului meu si al tau. Nu putem trai izolati, nu putem iubi fara a fi iubiti, putem sa intalnim, sa descoperim in fecare om pe care il cunoaste calitati sau defecte pe cae le avem si noi. Suntem diferiti unii dd altii prin trasaturi, idei, conceptii etc, insa toti aveam ceva in comun teama de esec, de singuratate. A fi singur inseamna a te izola, a fi egoist, a nu trai ci a fi un cadavru ambulant, a fi singur intr-un cuvant inseamna a rupe orice legatura cu realit ta interioara.
Nu poti stii cate suflete sunt singure, dar poti stii ca lupta si vointa sunt in mana ta, urmarea nu poate poate fi decat depasirea atingerea scopului mult visat.

Niciun comentariu: