duminică, 14 decembrie 2008

Sarbatorile ne amintesc ca este necesar sa daruim, sa ne bucuram de fiecare clipa petrecuta de cei dragi. Imi aduc aminte de copilarie, de colindat. Mergeam cu sora si bunicul , desigur am avut multe peripetii. La fiecare usa bunicul era servit cu un pahar de vin si dupa 10 colinde deja era ametit.Terminasem noi de colindat si desigur am zis sa mergem acasa sa vedem ce am strans. Am luat noi liftul si bunicul pt ca era vesel si ametit a apsat butonul gresit si hop liftul s-a blocat. Am stat noi vreo jum de ora blocati in lift dar pana la urma s-a intamplat si un miracol si usile s-au deschis.
De atunci mi-am spus ca nu voi mai merge niciodata cu liftul mai ales cu buinicul meu. Dar fiecare peripetie are farmecul ei si aceasta a avut si are un farmec, imi aminteste de copilarie , de cei dragi, de mos carciun, de nmerabarea pe care o aveam, sa ajung ascasa sa vad daca a venit mosul si la noi. Si mosul a venit de fiecare data, cand mai sarac cand mai bogat, dar niciodata nu ne-a uitat!
Anul acesta mi-as dori sa fiu eu mos craciun sa aduc un zambet si o imbratisare mamei tatei, surioarei mele dragi .

Niciun comentariu: