sâmbătă, 17 ianuarie 2009

despre lucrurile marunte

Ultima saptaman a fost ceea mai cenusie din viata mea, suna ca intr-un film prost... Nu am ce face , ei bine in seara aceasta doamnelor si domnilor va voi vorbi despre cateva lucruri marunte, lucruri care pe care nu le observam desi sunt chiar in fata noastra. De multe or ne pierdem echilibrul, zambetul de dimineata, oare zambeste cineva dimineta? Zambeste doar omul care si-a descoperit imaginea despre sine. Rar se gasesc astfel de oameni, de multe ori ne pierdem in lucrurile mari fara sa obs lucrurile minuscule de altfel cele mai importante. Sunt ata de multe momente in care meg pe strada fara sa obs, vad, aud ceea ce conteaza, vocea uniu copil m-a strigat azi, am intors capul si i-am facut o fotografie, imaginea a ramas, ecoul zboara si ajunge la mine in 2 cuv Speranta, Dumnezeu. Speranta pt ca mi se intampla sa ma panichez si atunci apare un om care imi ofera o parte din sufletul lui. Dumnezeu deoarece cuvintele, muzica, isi gasesc loc in inima, mintea, trupul meu. Am uitat sa ce inseamna sa te bucuri de ceva simplu si uite ca aseara mi s-a oferit sansa de a zambi, de a ma bucura pur si simplu de mine, de tinerete de oamenii pe care i-am cunoscut. Ma gandesc de multe ori doar cum sa ajung acasa sa dorm, leneasa, am pierdut atat de multe in ultimul an incat am uitat ce inseamna sa te bucuri de viata. Sa privesti lumea ca si cum ar fi pritena ta cea mai buna, sa uiti de toate prob, grijile, sa iti iei lumea in cap doar pt o zi, sa faci ceea ce nu ai curaj, sa fii curajos doar pt o zi, asa am fost eu aseara, m-am descarcat, am ras mult, am lasat toate complexele deoparte. Sunt o timida incurabila, tocamai din acest motiv mi-a fost greu sa imi fac prieteni, sa fiu eu, dar, uite ca pt fiecare din noi exista o sansa, o mica minune pe care o numim VOINTA.
Vointa a fost una din micile minuni, cele ce vor urma sunt in grija Domnului care asteapta ca eu sa le descopar in mine.

Niciun comentariu: