vineri, 30 ianuarie 2009

SA CONSTRUIM

Sa cladim chiar daca nu suntem siguri de ceea ce vom cladi. Nu exista zi in care sa nu gresim, zi in care sa ne o oprim dar exista mereu un drum, o casa la care ne intoarcem mereu. Pasii ma duc azi in casa copilariei, in casa in care am crescut, m-am jucat, am plans si m-am maturizat. Constrium pana ajungem la epuzare, cladim, pt ca asta ne face mandrii intr-un fel de ceea ce suntem.Imaginatia si perceptia noastra sunt ghidul pe care il urmam inconstient sau nu. NE OPRIM DOAR ATUNCI CAND IN VIATA NOASTRA INTERVIN OAMENII SUPERFICIALI. Nu putem da o de concreta a superficialitatii dar putem obs , analiza si alege cine vrem sa fim, cee vrem sa construim, ce parti unim, ce vise urmam. Suntem pastori in casa lui dumnezeu, liberi cugetatori cu sufletul si cu mintea. Sa ne imaginam ca oamenii pe care ii intalnim snt piesele casei pe care noi o vom construi,, uneltele care ne vor ajuta sa oferim un aspect atat in interior cat si in exterior. In antichitate oamenii credeau in vise, au cladit imperii, imperii pe care noi azi le-am uitat, ignorat, alungat , arunact cat mai departe. Oamenii nu aveau unelte dar si le-au facut din cele mai mici piese pana ce acele piese au devenit mari si utile. , construind un intreg imperiu. Noi am construit un imperiu al nelinsitii. Pe mas ce atrrecut timpul am evoluat si o data cu evolutia ne-am pierdut in noile tehnologii. Constatin Noica spune:suntem niste zei prosti., niste zei nemuritori care si-au uitat destinul". Destinul nost4u este sa construim, sa cladim cu mainile , cu mintea si cu sufletul idei care devin realitate. Emotiile , iubirea, ochii, sunt imaginea noastra a ceea ce vom fi maine , azi, si in viitor.