joi, 19 februarie 2009

Ruga catre TINE DOAMNE!

A trecut ceva timp decand nu te-am mai vazut... Eram singur si priveam cum doua raze se joaca una cu alta, am deschis o carte. Nimic care sa imi atraga atentia la prima pagina, apoi intorc pagia si imi apre poza TA. Am tremurat putin treb sa recunosc, dar Doamne ce vrei sa imi spui? Ce vrei sa caut? Uneori ma pierd si recunosc sunt un las Doamne, ma inchin la cine nu trebuie, cant cantece , ma ratacesc caut sa fiu trup si suflet Tie Doamne. Dar e drept uitam ce inseamna sa iubesti, ce inseamna sa te rogi, CE INSEAMNA A SIMTI. Am adormit si visul nu mi-a mai aprut , m-am trezit speriat, credeam ca TE-AM pierdut si uite ca azi TE gasesc aici in inima mea, cuvantul tau ma linisteste si imi da curajul sa incerc sa ma trezesc. Uneori visez prea mult, cant viata Doamne, fotografiez oamenii pe care as vrea sa ii cunosc ... dar am ajuns in acest mod sa ma cunosc pe MINE. Sunt doar un om, un mic om care isi cauta destinul in frunze, in copii care vor sa fie adulti, in mama si tatal pe care nmu i-am avut, in miile de cuvinte pe care le rostesc intelptii, in cuvantarea ce m-a adus aici, acum. Nu cred in idoli, in cantece, in renuntare, uni spun sa renunt la mine Doamne, dar cum pot face asta cand Tu imi spui; fii tu! Sunt eu cel care it vorbeste, cel care care te roaga sa ma ierti pt ceea ce am fost cndva. Imi aduc aminte copil fiiind simteam rugaciunea altfel, eram un suflet pur, azi ma lupt cu mine, ma indoiesc de ceea ce sunt, imi pun intrebari dar raspunsul intarzie sa apara. Viata ESTE un lung sir de certitudini si intrebari, ne oprim numai atunci cand sufletul se trezeste din reverie. Suntem inamici cand vine vorba a crede, luptatori cand suntem fata in fata cu noi insine. E de ajuns sa ne privim , sa ne cercetam macar o parte a sufletului si sa nu ne intrebam, sa lasam pursi simlpu ca raspunsul sa vina de la sine.
Doamne sunt un simplu muritor, un muritor care TE cauta in ramurile fiecarui copac, in muzica lui Bach, in cartile lui Cioran, dar Doamne sunt un murtor care te-a gasit aici in inima lui, in coltul acesta mic care palpaie de fiecare data cand vine dimineata, ecoul sunt eu , MUZICA TU ESTI! Cuvintele sunt toate cartile pe care tu le scrii in fiecare zi a vietii noastre, ochii Doamne ochii sunt poarta spre destin si suflet.

Niciun comentariu: