luni, 16 martie 2009

Jocul imaginatiei

As canta iubirea, ah as canta si norii care ma trezesc in fiecare dimineata, cand sarut mica palma cuprind intrgul univers, aici in inima. Florile nu sunt de ajuns pt tine iubita mea, privirea urca si coboara dar sufletul imi ramne mereu atasat de tine inimioara mea. Sunt romantic, un romantic care asculta muzica lui edith piaf si ah iubito LA VIE EN ROSE, cand privirile noastre se intalnesc in metruou, pe strada, in piata unde cumperi aceleasi flori, him si ma intreb de ce? Dar intrebarile draga mea nu isi au rostul cum spunea un mare intelept, ei bine inteleptul era tatal meu. Da fiecare baiat ajuns barbat isi asculta tatal mai devreme sau mai tarziu, e trist caci atunci cand eram mic nu vorbeam cu el, eram mai timid, dar azi barbat in toat firea m-am gandit sa iti scriu, ba nu sa iti vorbesc deschis... aH DAR CUVINTELE MI S-AU PIERDUT,! Nu sunt asa cum ai vrea sa fiu, de fapt nu stiu cum ai vrea bca eu sa fiu, nu m-ai vazut dar eu te bvad in fiecare afij pe strada, la masa si nu mai pot inghiti, la servici pe desktop, dar rabdam si lasam ca timpul sa ne faca cunostinata cand o vrea. Ma vie, eh bien ma vie este comme un noir dans cet moment, . Rabdare de as avea oh as mai trai o viata ar spune ulti, dar viata este atat de scurta si uneori ma ratacesc in aceiasi rutina, de multe ori viata e un drum cu dus si intors, ne regasim doar in momentele de criza. Imortant nu este regretul ci faptul ca ai fi putut face ceva, ca ia fi putut incerca. Zilele unui om sunt impartite in negatii si in 2 afirmatii, negam ca sa nu aceptam, daca am accepta ne-am pierde micul univers.

Niciun comentariu: