duminică, 5 aprilie 2009

DESPRE INCERCARI




Incercarile ne-au facut mai puternici, destinul ne-a adus pe acest taram uitat de lume. Batranii numeau incercarile drept cea mai mare intelepciune a omului. Nu putem fi, daca nu incercam macar o data sa fim puternici. Acasa, e intotdeauna mai greu sa fi tu, sa iti gasesti locul, cum se spune in zilele noastre, avem cheia dar nu gasim nciodata usa si ne intoarcem de unde am plecat.
Dar nu te speria! E rau sa fi trist intr-o zi de primavara, zambeste si uneste-ti partile care iti apar in cale, ele vor fi universul cercului TAU... Am crescut pe taramul mare si pitoresc dar istoria ne-a facut sa uitam cine am fost , cine suntem azi si cine vom fi in viitor, ne panicam gandind absolutul dar uitam ca nimicul e TOTUL.... AM VAZUT LUMINI ASCUNSE, ele se jucau cu mintea mea, erau ecoul si sufletul meu, lanturile trecutului le-au prins si saframat in doua, ah si ce grea a fost incercarea ....SA FIU EU.... Nu gasesc cuvinte, se pierd in fiecare vis, visele sunt oglinzile pe care am incercat sa le sparg, oamenii sunt reflectia ce se oglindesc in oglinzii paralele, dar, ma descurajez, cateodata sunt las, ma pierd. Ceea ce ma face unic e destinul care mi-a fost daruit. PRIVIND IN URMA VOI GASI UN COPIL, toate amintirile se unesc si formeaza un cerc, eu sunt in centru, incercarile sunt fundatia casei mele. Voi zidi si o barca , ea va fi prima litera a cuvantului meu, oamenii vor fi restul alfabetului, viata, oh dar viata va fi mereu" oglinda libertatii mele''

Niciun comentariu: