joi, 30 aprilie 2009

.nehotarat.


Avem nevoie sa fim iubiti, avem nevoie de un cuvant , de o privire, avem nevoie sa fim noi. In fata realitatii ne pierdem in zambetul mult prea uzat de atatea nelinisti si dureri. Avem nevoie de cineva, cineva care sa ne poata iubi asa cum suntem... Judecam dupa aparente, ne inchipuim mai mult decat este o pers, tindem sa o ridicam pe un piedestal ...la fel facem cu propria persoana. Uneori avem de o parere sincera, de un cuvant daruit cu dragoste dar cu sinceritate. Ne suparam pe cei care ne spun adevarul, asta pt ca noi stim exact cum suntem dar am vrea ca ceilalti sa ne vada lipsiti de orice defect, asa apar lacrimile. DIN INTERIOR VIN CELE MAI CRUDE SUFERINTE, OCHII DOAR ARATA O MICA PARTE DIN CE SUNTEM. Am facut orice sa dispar, dar am facut totul sa fiu EU. Daca as fi un mic calator as culege toate florile usacte si le-as ascunde in suflet, daca as fi mare as lipi cu gandul ideile ce imi lipsesc. Nu am fost inzzestrati cu puterea de a uta, Dumnezeu ne oferit bucuria de a simti suferinta,, veti rade probabil dar a suferi este cel mai mare dar pe care il poate primi cineva. SA INVATAM SA SUFERIM DAR INTOTDEAUNA CU ...CREDINTA. As pleca capul in fata acelor care cred, as intinde mainile acelor ce au luptat si au murit pentru credinta lor. Este un om care a suferit pentru credinta, Richard Wrumbrand . Nu am avut niciodata curajul sa fim NOI PT CA INTOTDEAUNA NE-AM ASEMANAT PREA MULT CU DUMNEZEU.

Niciun comentariu: