miercuri, 29 aprilie 2009

Pt cei de acasa


Sa DARUIESTI DIN INIMA TA. Cuvintele, mainile tale vor zidi cararea cu spini. Nu te speria... E o lume mica dar indeajuns cat sa cuprinda un singur si unic gand. Pasii m-au adus aici, nu pot fi Eu ,lume!dar iertati-ma daca sunt sincer, sunt atat de multe clipe de care mi-e dor, florile se ascund, iarba mai creste inca o primavara, norii vor plange si ne vom ineca in lacrimile lor. Daca as fi mic as cuprinde tot destinul intr-o plama, dar nu pot, sunt prea mare, gandurile imi zboara, acasa la 2 parinti si o sora. Nu i-am putut privi niciodata asa cum sunt, eram mai apropiat de sora dar timpul a luat-o si a dus-o pe un val. Sunt singur dar cuvintele aduc pe cei dragi acasa, as vrea sa pot striga, sa pot fugi de gandurile negre, sa fiu Eu fara frica sau inhibiti ,sa pot spune celor de acasa ,,mi-e dor de voi".

Niciun comentariu: