marți, 14 aprilie 2009

RUGA CELOR VII


Fugind mancand pamnatul m-am impiedicat in noroi............................. Ce mocirla, imi spuneam, nu mai pot tine pasul, copii ma asteapta acasa, dar azi , azi sunt obosit de miile de cautari Doamne, ma intorc pribeag dar cu inima insangerata acasa. Care acasa? NU e acasa, nu e camin daca Tu nu esti cu mine, ochiii vad doar ce gandul aduna, sufletul smulge strigatele de dor, iar soarele care arde , topeste ultima speranta. Sunt un calator flamand Doamne, pasii mei calca pamantul tau, inima nu mai asculta ci simte durerea robilor cazuti la datorie. Sunt nebun fara tine Doamne, ma rog, ma inchin dar crucea este MULT PREA GREA DOAMNE! Nu e rau atunci cand ma tem de tine Doamne ci, e rau doar atunci cand TU te temi de mine.............. Sunt fad, dar gustul meu va deveni din ce in ce mai sarat, imi intind mainile si te rog ajuta-ma sa te GASESC Dumnezeul meu.

Niciun comentariu: