duminică, 24 mai 2009

a iubi sau a nu iubi?

Cand iubim se intampla sa suferim, ce realizare, nu? Suferim pt ca o data ce iubim pierdem o parte din noi, multi se vor revolta, si vor spune ce tampenie.! Ei bine iubim sacrificam si uneori pierdem inocenta pe care o aveam ieri. Prima cearta, primul plans in cazul doamnelor, in cazul barbatilor gandurile care pleaca mai departe. Acum par un pic paradoxal domnilor, ei bine sa catalogam iubirea drept o dama de companie, ne-ar fi mai usor sa nu simtim si involuntar o facem mai rar ce-i drept. Eram destul de tanar si eram incap dupa o fata, ei bine si fata se uita pe furis la mine, ne-am intalnit face to face cum spune-ti voi domnilor. Atunci a fost prima strangere de mana, primul sarut, si ah prima noastra cearta. Eram nauc si incercam sa o linistesc, s-a impidicat si mi-a cazut in brate. Am fost acolo, prima ei cazatura, uneori este necesar sa ne impiedicam pt a nu uita de noi. Uitase cine era, ametise de atata iubire.
Ora 2 noaptea ii scriu o scrisoare, ihm si gandul imi zboara departe... o padure , da cutreieram pe acolo baiat fiind si uitam de toate numai de mine nu. Puteam visa, si cred ca visul meu s-a oprit in momentul in care nu am mai fost eu. UNEORI UITAM SA FIM, IUBIND.
Sunt mai multe forme de iubire, iubesti din mila, iubesti din obligatie, si iubesti pt ca asta iti cere sufletul.

Niciun comentariu: