luni, 15 martie 2010

despre ajutor


Primesti ajutor atunci cand te astepti cel mai putin, primesti ajutor de la cei care te astepti cel mai putin. Ajutorul de la cel-cei care nu te astepti devine ajutorul de acasa, ei devin casa si masa ta. Ce usor este sa spui dar ce greu este sa realizezi actiunea. Voi vorbi azi doamnelor si domnilor despre ajutorul pe pe care il primim si de care nu suntem ata de constienti pe cat ne-am astepta. Deci prin urmare ne oprim la 2 cuvinte TE IUBESC, ieri am fost putin bolnavioara si nu stiam la cine sa apelez, ma uitam in jur nauca si imi era rusine de situatia in care ma aflam, din impuls am ridicat telefonul si am apelat la domnul inger, desigur iar il trezisem, si vai imi parea rau ca nici macar nu ii puteam spune iarta-ma, nu mai puteam respira. Desi la cativa pasi de mine se afla cineva care m-ar fi putut ajuta, eu pur si simplu am apelat la EL. E ciudat cum uneori apelam la ingeri si nu la parinti, in cazul meu, nu va pot spune decat ca am o mica rusine atunci cand ma simt rau, nu vreau sa imi sperii parinti spunandu-le ca nu pot respira.
In fine ingerul m-a ajutat si de data aceasta, si ma simt prost pentru ca nu stiu daca l-as putea ajuta asa cum merita, ma gandeam cat de multe face pentru mine si cat de putine fac eu pentru el uneori, stiu e normal ca persoana de langa tine sa te ajute, dar pur si simplu nu ma asteptam. Cand nu te astepti cineva acolo sus iti trimite un inger care sa te tempereze putin, de multe ori doamnelor ii ranim, nu ii intelegem pentru ca sunt mai rationali decat noi, pt ca nu ne spun te iubesc DAR O ARATA CU TOATA FIINTA LOR. Am fost o buna bucata de vreme o ipocrita, de ce? Pentru simteam sa aud mereu cuvinte dragastoase, ei bine ele nu mai ajungeau si ma simteam frustrata, nu mai aveam incredere in inger si nici in mine, dar la un momentdat ingerul a vazut in mine ce ce eu nu puteam vedea...MUZICA SI DESENUL. Nici azi nu sunt constienta in totalitate de capacitatle pe care le am si ma ascund, imi este intr-un fel rusine ca as putea fi observata si asta ma sperie, pt ca ar insemna sa dezvalui o parte din mine celorlalti.
Dar gata cu egoismul, gata cu rusinea, ce naiba suntem oameni, cu totii avem temeri, asadar sa trecem la treaba si sa ne cantam melodia.
Nu conteaza de al cine primesti ajutori, conteaza doar ajutorul pe care il primesti indiferent de persoana,si nu in ultimul rand este necesar ca tu sa vrei sa primesti ajutorul cerut.

Niciun comentariu: