miercuri, 10 martie 2010

Oglinzile

Oare cat conteaza frumusetea fizica? Oare cat la suta suntem constienti de noi? Avem timp sa ne gandim la toate, avem timp sa ne aranjam in fiecare dimineata, dar cand mai avem timp sa fim NOI? Mi s pare ca timpul isi pune amprenta asupra mea, si nu am ce FACE. Sunt captiv in trupul acesta si nu pot scapa... Stiu, nici voi nu puteti, oglinda e dusmanul vostru cel mai mare si nu va da pace niciodata. Mai de mult un domn talentat lansa o intrebare: '' ce ne-am face daca nu ar exista oglinzi?'' Ooooo imi aduc aminte cum incercam sa ii raspund, si ma tot impiedicam de mine insumi, atunci raspunsul meu era simplu; fara oglinzi ne-am vedea exact asa cum suntem, azi i-as raspunde: " lumea noastra e construita din oglinzi, fiecare om este o oglinda . De cele mai multe ori ne alegem cate o oglinda si ne privim cu disperare. Apare o imagine neclara, nu suntem noi, ci cel care am vrea sa fim. Dar nu se intampla niciodata asa. Suntem doar umbre iar asta ne doare cel mai tare. Frumusetea vine din interior, oglinda suntem NOI , RESTUL E DOAR ILUZIE. Dar nu uitati, oglinzile se sparg atunci cand le slefuim prea mult.

Niciun comentariu: