marți, 30 martie 2010

despre neputinta de a fi

Incerc sa scriu, sa vorbesc cu mine insumi si tocmai azi cand vreau nu reusesc. Daca as afla cine sunt , probabil ca m-as amuza pana la lacrimi. Ieri ma intrebam cine sunt eu oare? Primul lucru care mi-a trecut in minte a fost numele , dar apoi mi-am imaginat o situatie in care m-as fi dus undeva sa ma angajez, ei bine si angajatorul ma intreba : ce imi puteti spune despre dumneavoastra, cine este x? Ei inainte poate ca mi-ar fi fost usor doamnelor sa raspund la intrebare, dar acum pus in fata faptului implinit m-am oprit doar la nume, eu sunt x, pai si ce mai fac eu, cine naiba sunt eu? O intrebare cam filosofica dar care ieri m-a pus pe ganduri tare. E ciudat cand ma uit la altii si vad in expresia lor un raspuns clar, eu nu vad in mine un om puternic, nu vad in mine curajul pe care altii imi spun ca il am, nu vad NIMIC SI TOTUSI ATAT DE MULTE. Dumneavoastra cum va simtit azi? Probabil ca toti am stiut candva cine am fost dar cu cat timpul trece, apar atat de multe intrebari incat nu mai putem raspunde la nici una.

Niciun comentariu: