luni, 1 martie 2010




Nu am mai scris de mult prieteni aici, si desi sunt putin timid simt ca trebuie sa fac un bine si sa incep a scrie. Azi as dori sa va vorbesc despre renuntare, ah cati din noi nu am renuntat macar o singura data la viata,. Nu ma luati drept nebun, ci putin altfel, in fine eu doamnelor si domnilor am renuntat la viata de o mai mult de-o suta de ori, dar am trait o data.
1 Sa renunti la tine insemna ca ai murit
2Sa renunti sa mai speri inseamna ca ai murit incaodata
3Sa renunti la prieteni insemna ca sufletul ti-a obosit
4Sa renunti a crede inseamna ca ai pierdut o parte din tine
5 Sa renunti la persoana pe care o iubesti inseamna ca ai murit o data si inca o data si inca odata
Dar imi aduc aminte Doamne cand usile tu mi-le-ai deschis si m-ai primit in casa TA SI ATUNCI IMI SPUN.. ,, NU ESTI INVINS ATUNCI CAND SANGERI, NICI CAND OCHII IN LACRIMI TI-S CACI ADEVARATELE INFRANGERI SUNT RENUNTARILE LA VIS"

Niciun comentariu: