sâmbătă, 13 februarie 2010

1.intrebari.2

Cine spune ca nu putem visa? Marea majoritate, dar suntem liberi sa cugetam, sa speram, sa credem in NOI. Singurul gand pe care il am, oh, ma chinui sa scriu de ceva timp, si nu mai reusesc, dar se intampla uneori sa apara o mica sansa. Un prieten spunea ca se deschide o usa, asa ca prieteni sa privim cu incredere si sa incepem a scrie. Avem o gramada e povesti pe care le tinem ascunse in noi, dar oare daca am fi intrebati, le-am spune? Mai mult sau mai putin.... Doamnelor, de o viata incerc sa imi spun povestea si nu am scris nici macar un rand, dar este un inceput pentru toate. Este de ajuns oare sa sper? Imi pun aceasta intrebare din cnd in cand si ma intristez, caci stiu ca timpul meu se apropie de sfarsit. DAR SPERANTELE MOR? sperantele se ofilesc atunci cand uitam sa le mai culegem.

Niciun comentariu: