sâmbătă, 16 octombrie 2010

Am invatat....

Viata nu este o cursa lunga, totul pare atat de limitat. Lupti mereu iar uneori simti ca de fapt nu ai castigat nici o lupta ci realitatea te-a invis. Nu e nimic, zambeste maine poate fi mai rau.Este cert nu putem zambi in fata realitatii, suntem destul de nervosi pe ea, nu- i asa? Am observat ca a spune te iubbesc este dificil. Am oservat ca nu toti oamenii te iubesc pentru ceea ce esti. Am observat ca a fi tu este cel mai greu act pe care il poti realiza. Am observat ca persoana pe care o iubesti cel mai mult te dezamageste cel mai tare. Am observat ca muzica lui Bach te ajuta sa te cunosti pe tine insuti. Am invatat ca unii oameni te iubesc pt cea ce esti. Am invatat ca farmecul te ajuta doar 15 secunde, dupa care treb sa fii tu, lucru care ii descurajeaza pe ceilalti. Am invatat ca a trai nu inseamna sa mananci si sa dormi. Am invatat ca muzica iti hraneste sufletul indiferent cat de flamand ar fi. Am invatat ca nu trebuie sa fii pictor ca sa creezi o opera de arta, este de ajuns sa crezi in tine. Am invatat ca toti avem temeri, dar ca aceste temeri ne fac mai puternici. Am invatat ca pentru a iubi este necesar sa il Cunosti Pe DUMNEZU.

Niciun comentariu: